Aentwaerps.be - alles over d'Aentwaerpse taal

Aentwaerps Nederlands

Menu

... of dobbelklikt oep iênder welk Aentwaerps woord oep deze site!

Aentwaerps
18 juli 2009, 16:34
Anoniem
Ik verzaomel alles wa mé et Aentwaerps dialekt te moaken' ee.dus ùk alles van zangers zangeresse en grùppe die in't Aentwaerps zinge.mor ik kan ier nog iêl veul liêre over et schrijve
18 juli 2009, 16:46
Grytolle
Welkom! 'k neem aan da' ga dus korrekses oep prijs steld:
Anoniem (18 juli 2009, 16:34)
Ik verzamel alles wa meh et Aentwaerps dialekt te maken ee, dus oek alles van zangers, zangeressen en groeppe die in 't Aentwaerps zinge... mor ik kan ier nog iêl veul liêren over et schrijve
-oa wörd aa geschreve: make
-de körte oe wörd ni miêr as ù geschreve, mor as oe (poep), en de lange oe (póep) is nau óe
-den uitgaenk -e(n) wörd geschreve volges d'uitspraak, dus "liêren over"; hij vald nameliijk ni weg veur klinkers
18 juli 2009, 18:02
Marc52
'k neem alle korrekses aan mor of et er nog zal ingaan, 'k zen er 52 e 'k zen wa troager,'k zen nog van den auwe stempel;-)
18 juli 2009, 18:10
Grytolle
Marc52 (18 juli 2009, 18:02)
'k neem alle korrekses aan mor of et er nog zal ingaan, 'k zen er 52 eh, 'k zen wa trager,'k zen nog van den ouwe stempel;-)
Oh, dus da' zen gin willekeurige cijferkes in oewe naam :P zoê uhm, oe zedde g'interesseerd gerokt in dees schoên taal?
18 juli 2009, 18:54
Anoniem
da's allemoal begonne me De Strangers,'k zen gebore in Brasschaot.mor ik em twelf joar in Grimbârge gewoênd.ik was nog en iêl joenk manneke en ik oerde ba ons moemoe en plotje van de Strangers,tv truut en Sinjoren tram en da was in de begin joare 60 en da is noêt nimiêr oat mijne kop gegaan,
18 juli 2009, 19:35
Marc52
ik zen wel ni gebore in Aentwaerpe mor ikem zelfs toen da'k in grimbârge nor 't school ging noêt da stoem toltsje van ginderachter wille oanneme.ik zen altijd 'mijn Aentwaerps'blijve klappe
18 juli 2009, 23:49
Krommenaas
ba mij is dad oek begonne meh' de Strangers, allee 'k zen min of miêr in 't Aentwaerps oepgegroeid mor de liekes van de Strangers die ware zoe cool dad Aentwaerps vanzelfsprekend de coolste taal ter wêreld was.