8 november 2009, 10:11
derek
|
(leesd den titel) |
8 november 2009, 10:18
derek
|
kak, nen "enter" te vool Maar allé dan beginnen w'ier trug : ik zei dus ik stel veur een nief onderwaerep in de menu van deze website toe te voege Uitdrukkinge vb "a is met zan gat in booter gevalle" of "laenk end van keurte charel" PS Grammatica is toch wel een iel shik woord zenne, be ons thuis zeje ze grammaire gelak in frans spraakkunst da was voer ollanders... PPS wa is de rede dagge introducse met een c het geschreve ik zou da me een k emme geschreve? |
8 november 2009, 11:39
Grytolle
|
ik denk da we erges een uitdrukkingesecsen hemme... mss is ze wa te moeilak oem te vinde? introductie > introducse, 't iênig verschil is den uitgaenk, dus da is oêk et iênig verschil in de spelling... moh 'k ben 't akkoord meh ae da 't der een bikke raar uitzie |
8 november 2009, 15:55
Krommenaas
|
Lijst van uitdrukkingen Is verstopt want 'k em noêt den tijd gevonden oem er iet deftig van te make. Elk kenmerkend woord zou dan oek on de woordenboek moete gelinkt wörren enzoevoêrt. Misschien nog iet vör de tóekomst. introducse - 'k od vruger de regel da 'k veur -se alles oep z'n Aentwaerps spelde, wad ier dus introdukse zou geve, mor 'k em da bepaerkt tot gevalle waar et aens moeilijk leesbaar zou zijn, en 'k vond -ucse feitelijk wel vlot leesbaar. |