Aentwaerps.be - alles over d'Aentwaerpse taal

Aentwaerps Nederlands

Menu

... of dobbelklikt oep iênder welk Aentwaerps woord oep deze site!

Nief woorde
pag. 1 2 3 4
15 november 2009, 09:25
Krommenaas
'k zal in dezen draad vrage stellen over nief woorde

Doederik: pepke moet peppeke zen denk ik?

Grytolle: bij meêl zegge da 't archaïsch is en linke naar miêl?

Doederik: idem meh zagemeêl?
15 november 2009, 09:53
Krommenaas
Grytolle: laaie / gelaaie : 'k vergeet alted zelf welke regels da me nah emmen afsproke vör de d->j, mor mut et ier ni laje / gelaje zen?
15 november 2009, 10:53
Doederik
da' vroeg ek m'n eigen oek af, volges mijne "regel" van oppeke zou et idd peppeke mutte zen mor pepke klonkt beter... kzal der is over denken iêl den dag en et dan editte :P
15 november 2009, 10:58
Doederik
Krommenaas (15 november 2009, 09:53)
Grytolle: laaie / gelaaie : 'k vergeet alted zelf welke regels da me nah emmen afsproke vör de d->j, mor mut et ier ni laje / gelaje zen?

daarover zijn oe regels t'onduidelak :P
soemmigte woorden in de woordenboek emme aj, aender aai...
15 november 2009, 11:13
Krommenaas
nog is de discusen opene, aenderen draad
15 november 2009, 11:23
Krommenaas
Grytolle: ba minuut linkte nor nen tekst van de Wannes waar at 'em menuut zingd?
15 november 2009, 11:29
Krommenaas
Grytolle: een liêr is idd vrouwelijk a 't ne ladder is, mor a 't oem kennis go is 't mannelijk: ne klaenkliêr
15 november 2009, 11:35
Grytolle
Aha, gollen ed da mannelijk gemokt.. raar mense!
15 november 2009, 11:45
Grytolle
Krommenaas (15 november 2009, 09:25)
Grytolle: bij meêl zegge da 't archaïsch is en linke naar miêl?
as da wel et geval is... der was giên iênparigad onder d'informanten in die stude van doederik of et nae meel of miêl was gewörre - liever de juste vörm as oêdvörm dus meh meel en miêl as verwijzinge
Doederik: idem meh zagemeêl?
idem

Krommenaas (15 november 2009, 11:23)
Grytolle: ba minuut linkte nor nen tekst van de Wannes waar at 'em menuut zingd?
kzal da maar vervange deur een eigebedacht veurbeld

diederik, derek: akkoord meh "ne klaenkliêr"?
15 november 2009, 11:52
Krommenaas
'k docht da' den Doederik z'n concluse was da meêl ne praktisch verdwene vörm is

zedde zeker da minuut gezegd wörd? waar g'oêrd?
15 november 2009, 11:54
Grytolle
'k denk da derek et noemden een dagske geleje, of ben ek nah wer in de war? :P

'k wou "rust" (=roest) toevuge mor nau realiseer ek mah da'k ni zeker weet of da wel bestoh
15 november 2009, 11:57
Doederik
volges mij idd altijd menuut. of toch bekan (95%? mor die 5% kan oek Ollands zen natuurlijk)

en ja da was mijn concluse, mor zoewel meel as miêl wörd nau gezee...
15 november 2009, 12:08
Doederik
Grytolle (15 november 2009, 11:54)
'k denk da derek et noemden een dagske geleje, of ben ek nah wer in de war? :P'k wou "rust" (=roest) toevuge mor nau realiseer ek mah da'k ni zeker weet of da wel bestoh

roest = roest vör mij

rust roest is een uitdrukking mor rust = eng. rest ;)
15 november 2009, 12:09
Doederik
Krommenaas (15 november 2009, 11:52)
'k docht da' den Doederik z'n concluse was da meêl ne praktisch verdwene vörm iszedde zeker da minuut gezegd wörd? waar g'oêrd?

iênigst' oeplossing wor as ek iervör meh kan kommen is meel, meêl en miêl alle3 as variaente toevuge zonder markeur
as da ni te messy is
15 november 2009, 13:14
Krommenaas
Grytolle (15 november 2009, 11:54)
'k wou "rust" (=roest) toevuge mor nau realiseer ek mah da'k ni zeker weet of da wel bestoh

'k docht da' ge rustig fout od geschreve mor 'k zen nor da lieke van de Wannes gon löstere, en a zoeng idd rustig, dus 'k em dad iniês toegevoegd. 'k neem aan da rust dan oek besto, mor 'k em daar gi veurbeld van gevonne.

hm misschin bedoelden 'em gewoên da 't een kalm schip is natuurlijk.

Doederik (15 november 2009, 12:09)
iênigst' oeplossing wor as ek iervör meh kan kommen is meel, meêl en miêl alle3 as variaente toevuge

volges mij is alliên miêl Aentwaerps en is de rest AN invloed ipv oud Aentwaerps.

d'Ottoriteit komd straks oep bezuuk, zal is wa dinges vrage.
15 november 2009, 13:19
Grytolle
'k docht da' ge rustig fout od geschreve mor 'k zen nor da lieke van de Wannes gon löstere, en a zoeng idd rustig, dus 'k em dad iniês toegevoegd. 'k neem aan da rust dan oek besto, mor 'k em daar gi veurbeld van gevonne.
o_O mja da kunne we ni zeker wete.. tis immer vure maar invóer, mss is 't gewoon nen umlaut weges de i in -ig en gewoên "roest" als substantief

volges mij is alliên miêl Aentwaerps en is de rest AN invloed ipv oud Aentwaerps.
der is giên reden oem deron te twijfele da "meêl" den oêrsproenkelijke vörm is.. ge mut et echt goed onderzuke veurda' ge kund stelle da "miêl" beter is as "meel"

d'Ottoriteit komd straks oep bezuuk, zal is wa dinges vrage.
verget ni oem over duisternis te vrage ;)
15 november 2009, 13:49
Grytolle
ee "doenkere" -e(n)?
15 november 2009, 14:57
Krommenaas
Grytolle (15 november 2009, 13:49)
ee "doenkere" -e(n)?

ja
15 november 2009, 15:14
Grytolle
aangepast
15 november 2009, 19:45