| 9 juli 2010, 12:30
|
| 'k zee derzjust tege m'ne kleine toeng da Lotte 'em nor de badkamer meenam oem 'em in te smêre meh e zalfke "allee, goh lot oe laten insmêre" is dad een correcte construcse? Aentwaerps of Vloms? |
| 9 juli 2010, 12:40
|
| ik vat dad op als: allee, goh, lot oe laten insmêre dus iêst een tussewaerpsel, dan nen imperatief en dan nog iêne |
| 9 juli 2010, 18:54
|
| Volges mij correct Aentwaerps, ofda 't oek Vloms is weet ek ni. Zelf gebruik ek et ni denk ek (of aenders misschin onbewust), mor 'k kwam et overlest tegen in een aantal nief boeke da 'k in de Slechten od gekocht. De Antwerpenaar als Taalvirtuoos (Armand de Lattin): gonnolet (ga haal het) volges mij nog in nen aendere mor me' der efkes deur te blajere vin ek et ni. Ofda dad ierboven etzelfsten is is moelijk uit te make, want in gebruikelijke slechte antw. spelling, mor oewel da-g-et mij iêst iêl raar overkwam dee-g-et mij iig wel denken on 'tgeen da' ge just postte. Ik zou et iig interpreteren as goh-n-ol-et < goh old et, ga, haald het! |
| 10 juli 2010, 08:12
|
| interessaent da 't gon ol et is! |
| 10 juli 2010, 10:20
|
| mss: gon ol et < ga en haal het dus den ouwe concurrent van "ga... inf": "ga en verbogen-vorm" |
| 21 ogustus 2010, 16:29
|
| Grytolle, awen avatar ee gedoeme zoên moestash asdakik in 't echt em... Eigentlak moette tegen awe kleine zeggen: 'god oe laten insmeren' (in 't Ollands: gaat u laten insmeren). Ik dengk da 'goh oe late' giê goed Aentwaerps is :-). Klingt messchien eigenaardig, mor dengt is on 'al gonde, gondeweg' wor asda die 'd' oek inzit. Of 'godde gollen oek?', gaat gijlie ook. Ik erinner ma van vruger (man bomma, °1875) oek de vörm 'god ollet', gaat-haalt-het, naast 'gon ollet'. Veul rijker as Ollands, Aentwaerps... |
| 21 ogustus 2010, 16:33
|
| Pardong, ee mannekes, diên anoniem ierbove da ben ekik, Moestash... 'k was ni ingelogd. |
| 22 ogustus 2010, 07:09
|
| Lid van de Snorrenclub dan?;) |
| 22 ogustus 2010, 16:41
|
| Neeje, Doederik, ten iêste hemmek oek nog nen baard en da mag ni, en ten twiêde zen 't nogal toôgangers, en da ben ekik ni (wa da ni wilt zegge da 'k geên bolleke mag, hee!). Mor ik krijg altad wel nen hoôp duimen en gejuich as ze ma aereges zing. |
| 25 februare 2011, 20:53
|
| ik ving t antwaarps zon schoon tol ik kan ni zonder |