Aentwaerps.be - alles over d'Aentwaerpse taal

Aentwaerps Nederlands

Menu

... of dobbelklikt oep inder welk Aentwaerps woord oep deze site!

Hetenteen
7 september 2011, 11:07
PBeeckie
Hoi

Kzen hier nieuw, mene zeun beweerd dat "hetenteen" een antwaerps woord is. Men wieg stond oep het zuid en kheb daor gewoond tot dak trouwde. Klag regelmatig in de klinch met die van de vismarkt maor kheb nooit het woord "hetenteen" horen uitspreken, ben ondertussen 65 en heb dus wel een klein stukske antwaerps meegemaakt. Dus ken iemand da woord ? en ist echt Antwaerps ???
7 september 2011, 15:57
Doederik
Ik ken et ni' direct, mor 'k em efkes deurgevraagd, as 'k er aentwoord oep em zal ek et oe late wete.

Wa' zou et mutte betikene?
9 september 2011, 14:36
PBeeckie
Mercikes alvast. Kzou het oek echt ni weten. Maor menne zeun beweerd bij hoeg en leag dat het echt antwaerps is.

Amaai antwaerps spreken en schrijven is wel een groot verschil :-)
10 september 2011, 12:53
Doederik
Oek iemand aenders da 'k et gevraagd em, ken et ni.

't Zal e nief modewoord zen ba de joenk'ad zeker?
30 september 2011, 14:26
derek
aetwaereps leeft he joenges...
7 december 2011, 13:08
Doederik
Dees stuurde nog iemand aens:

Ik heb het gisteren gehoord op tv in Van Vlees en Bloed. De zin was ongeveer: Gij zijt percies ook nen heten teen. De betekenis (kon ik uitmaken uit de context): rap geprikkeld of temperamentvol op seksueel vlak. Een heet manneke, dus.
In de serie wordt gekuist Kempisch gesproken. Heten teen is misschien Kempisch?
3 juni 2012, 21:54
Anoniem
nen heten teen is een geil wijf of ne lekkere gast...
8 juni 2012, 19:02
Anoniem
Ben zelf oat de Kempen en tis inderdaod n Kempisch woard van oersproeng.
Tis iemand dieje rap opwindend gerokt en sex wult hemme. Nen hiete of eun hiete wordt oek al is gezee.
26 juni 2012, 15:32
dokwaerker
Ik zen oak al over de vijvenzestig ne auwe dokwaarker van tstad en heb nooit gene hetenteen gebruikt of horen gebruiken wel hetebroek ver een heet waijf een die alle daogen kon over de brug koamen me sex.
5 november 2014, 09:20
Anoniem
tis een kempisch woard