Aentwaerps.be - alles over d'Aentwaerpse taal

Aentwaerps Nederlands

Menu

... of dobbelklikt oep iênder welk Aentwaerps woord oep deze site!

Nieuwe geregistreerden
9 april 2009, 15:48
Krommenaas
't is bizaer, toeng da 'k dees forum mokte docht ek da' der mense zouwe zen die ier wel zouwe wille poste mor te lui zouwe zen oem speciaal te registrere, dus em ek anoniem poste meugelijk gemokt én em ek veul moeite gedaan oem et meugelijk te maken oem te registrere terwijl da' g'een bericht post. mor wa' zien ek nae: iederen dag registreren uneige wel iên of twiê mense, mor ze poste noêt niks. 'k vraag m'neige dan af woroem da' ze de moeite doeng oem te registrere :)
9 april 2009, 18:43
Doederik
ongeregistreerden, wie zijn ze, wat drijft ze en vooral, waarom?
9 april 2009, 18:49
Grytolle
In uw geval: luiheid, in het geval van haloewie: iet onbekend!
9 april 2009, 19:51
Krommenaas
der zen er dus viêrtig eh!
9 april 2009, 21:01
christiane
Kzal ekik manaaige al is veurstelle sè.
Kem me vamiddag geregistreerd, kvingd zoe een Aentwaarps forum wel iet emme.
Ik zen dus zot van A, ik warek in de maritime (woar anders), kzen ni getroud allez een aaw vraaister aigelek, mor ik heb wél 3 ongde en 5 poezebieste. Mier moet da ni zen.
Ik woên in Borgerhout mor dan on de vliegplaain.
Kgon ier oep ma gemakske is rongdzieng en ge zie me nog wel is terug.
Na zennek er me schuppes.
9 april 2009, 21:51
Grytolle
Welkom^^
10 april 2009, 10:10
Krommenaas
welkom! oep et forum "Aentwaerpse woordeschat" ston nen oêp vragen en lijshes waar da w'input kunne gebruike van iederiên da' goe Aentwaerps kan.
26 mei 2012, 09:24
xcfrrdvd
ik warek in de maritime (woar anders), kzen ni getroud allez een aaw vraaister aigelek, mor ik heb wél 3 ongde en 5 poezebieste.

-------------
[url=http://www.audvdsbuy.com/goods-428-Northern+Exposure+Seasons+1-6+DVD+Boxset-FREE+SHIPPING.html]Northern Exposure Seasons 1-6 DVD[/url]
[url=http://www.audvdsbuy.com/goods-466-Saving+Grace+Seasons+1-3+DVD+Boxset-FREE+SHIPPING.html]Saving Grace Seasons 1-3 DVD[/url]